2006年05月02日

インターネット収入の複数の流れ・・・A

「Multiple Streams of Internet Income: How Ordinary People Make Extraordinary Money Online,

2nd Edition 」

「インターネット収入の複数の流れ: 世間一般の人はどうオンラインで並はずれたお金を作るか。、第2版」


著者

Robert G. Allen




読者レビュー


★★★★★You Gotta Love Residual Income!!!

Robert Allen is at his best with this program. After just reading it once, I was able to come up with hundreds of ideas that will not only help me to generate multiple streams of residual income, but it will also help the businesses that I consult on a regular basis create their own streams of residual income!

Allen describes a number of excellent, unique opportunities to attain financial freedom and gain riches and wealth. These opportunities range from normal stock strategies to buying real estate and to avenues of wealth relatively unknown such as licensing and tax lien
certificates. Overall a great and powerful read.

This book is an excellent read for the financially astute bounded individual. It provides in depth knowledge of different avenues of income generation. Many of his principles I have already implemented and I must say it is a complement to know that there are other
'thinking' in similar lines.

Another great book I am recommending is THE BLACK BOOK OF OUTSOURCING by Brown & Wilson, which after I read it (shortly after Allen's original STREAMS OF INCOME, I instantly developed 22 new product lines in our 3 businesses, all involving outsourcing. Its a remarkable primer for entrepreneurs and regular business folks trying to find a new, innovative way to bring in some big bucks!

★★★★★あなたは複数の収入が好きになります!!!

ロバート・アレンはこのプログラムでベストでいます。一度それを読んだ後に、私は私が収入の複数の流れを発生させるのを助ける何百もの考えを思いつくことができました。しかし、またそれは私が相談する一定の原理がそれら自身の複数の収入の流れを創り出すことにより、そのビジネスを手助けするでしょう。

アレンは、金銭的な自由に達する富と、富を獲得する多くの素晴らしくて、ユニークな機会について説明します。これらの機会は正常なストック戦略から購入不動産、あるいは認可や財産差し押さえ権証明書のような比較的未知の富の大きな流れに及びます。総合的で、すばらしくて強力な読書です。

この本は財政上抜け目のない個人にとって、素晴らしい読書です。それは収入段階の異なった大きな流れに関する深い知識を提供します。彼の多くの原則を私は既に実行しました、そして、同様のラインで'考える'他のものがいるのを知るのを補足するために言わなければなりません。

私が推薦している別のすばらしい本はブラウンとウィルソンによる「THE BLACK BOOK OF OUTSOURCING」です。私はそれを読んだあと(アレンのオリジナルのSTREAMS OF INCOMEのすぐ後に)、私は即座に私たちの3つのビジネスにおける22の新製品ラインを開発しました、それらはすべてアウトソーシングにかかわっています。それは企業家といくらかの大金を引きつける新しくて、革新的な方法を見つけようとする定職をもつ人々のための顕著な入門書です!


この本のレビューは、少し長めのレビューが多いようです(汗)金銭的な自由に達するために複数の収入の流れをつくれということを書いている本のようですね!毎月100万円の収入をあげる一つの収入源よりも、毎月10万円の収入を上げる10個の収入源を持つ方が、私も好きです。



人気ブログランキングに参加しています。よろしければポチっとお願いします。
人気blogランキングへ

パソコンで困ってる福岡の人はこちらをポチっと押してみて下さい。→ http://tinyurl.com/zu9dq

Google
posted by ガイア at 18:58 | Comment(2) | TrackBack(0) | ベストセラー本
この記事へのコメント
どうもです!

私はとりあえず1つの収入を作らないと・・

応援!
Posted by 高校生起業家が主催!!ネットビジネス講座開講中!! at 2006年05月02日 20:56
メール返事ありがとうございました^^

とりあえずカバーで吸い出して見ようと思ってます。

明日は休みなのでうろうろ探してみます^^ぽちっ
Posted by 笑顔整体の院長 at 2006年05月03日 02:22
コメントを書く
お名前:

メールアドレス:

ホームページアドレス:

コメント:

この記事へのトラックバック
×

この広告は1年以上新しい記事の投稿がないブログに表示されております。